O aplikaciji

ControlComm aplikacija moderno je rješenje za hotelsku industriju koja nudi poboljšanje organizacijske učinkovitosti, donosi uštedu vremena, smanjuje broj pogrešaka, omogućuje brže reakcije i pronalazak rješenja, veće zadovoljstvo gostiju te bolju kontrolu i upravljanje resursima u hotelu.

Mobilna aplikacija za upravu i menadžment

Uz ControlComm vaša uprava i menadžment mogu u svakom trenutku imati uvid u trenutno stanje i poslovanje hotela, efikasnost svojih zaposlenika, imati potpuni nadzor dnevnih zadataka te ujedno smanjiti troškove i administrativne poslove.

Mobilna aplikacija za osoblje

Jednostavan i intuitivan dizajn sučelja aplikacije nudi brzi uvid u radne zadatke, dnevne podsjetnike,  olakšava sistematizaciju i prioritete poslova  i nudi direktnu glasovnu komunikaciju zaposlenika hotela.

Glasovna komunikacija

Funkcija glasovne komunikacije omogućava brzi protok informacija i identificiranja problema, brze reakcije te pronalazak zajedničkih rješenja, kako bi se osiguralo potpuno zadovoljstvo gostiju.

Web kontrolno sučelje

Na preglednom sučelju kao djelatnici menadžmenta mogu dobiti pregled osoblja, njihovih zadataka i trenutnog statusa  kategoriziranog po prioritetima kako bi jednostavno pristupili potrebnim informacijama.

Unaprijedite vaše poslovanje

Prednosti

Smanjeni
troškovi

Aplikacija kompatibilna
sa svim uređajima

Bolja iskoristivost
vremena

Custom made 
aplikacija

Svi djelatnici su međusobno povezani

Isprobajte besplatnu
verziju aplikacije

Želimo da budete potpuno zadovoljni prije kupnje. Istražite sve funkcije i pogodnosti ControlComm-a uz stalnu podršku našeg tima.

30 dana – potpuno besplatno.

  • Demo verzija aplikacije za pregled funkcionalnosti
  • Korištenje aplikacije u probnom periodu od 30 dana
  • Edukacija za rad u aplikaciji
  • Tehnička podrška